Nu har jag..

Nu har jag köpt nya skor och en tröja! Jäj! På måndag hade jag jag tänkt mig en shoppingtur. Får se om jag hittar mig en klänning. Annars blir den där sjukt snygga från Nelly.com.
Jaja. Det blir måndagens bekymmer.
Behöver nya bhar också. Men de e ju så jobbigt dyra. Men det är faktist viktigare än en ny klänning så. Tro det eller ej men jag har ung 3 som jag kan ha och 2 som jag använder just bara för att jag har endast 3 som passar.
Så. Jag kanske ska lägga några kronor på det. Japp. Hm. Undrar om mamma ska hänga med så att jag kan bara råka få några så där bara appropå. (A)

Den här tröjan:

Kick Long V Neck SEK 85, Vero Moda - NELLY.COM

Och de här skorna:
Sandra SEK 89, Nelly  Shoes - NELLY.COM Snygga va? Jag älskar dem. Nu äre bara en klänning jag vill ha ^^

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0