Pepparkakszoo och ett mysigt litet sträck

Igår vare några mysiga tjejer här och bakade lite pepparkakor, stöpte ljus och myste framför Idol. Den femte flickan som igentligen skulle vart med men som sen senare blev kraslig ringde när det var cirkus möller. Vilket ingenting gjorde eftersom att det är ganska tråkigt program och Möller han själv är otroligt ful.
men ja pepparkakor. Tog inte några bilder utav de mjöliga men peppisarna blev det lite pictures på:


 En gris som blev halshuggen av Sara. Svininfluensan ska inte härja här! Var hennes anledning
 Det är en Fisk och en elefent gjord av Linnéa, en kamel gjord av Sara, och åter en gris av mig. Hade inte så stor fantasi.. (jag alltså)
 Också dagens bild.. Frächt va? Tog bort det stora iriterande plåstet som satt ovanför de här små kirurgtejparna. Och de ska få sitta till de trillar av är det beordrat! Får man hoppas att man kan hålla fingrarna i styr.

Nu ska jag ge mig iväg till Lizette! Den långa damen.
Men men! Engelska plugget har jag börjar stenhårt med! Woho! I'm f***** Great!

Byebye!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0