Sover som en stock.

Det ordspråket passade väldigt bra ikn på mig idag.
Fy, vad jag måste ha varit trött. Hörde inte ens när mobilen min pep, precis brevid mig. Och jag hörde inte när resten av familjen förde oväsen.
Så jag sov ända till kl halv 11. Utan att vakna innan på morgonen som jag brukar.
Men vad det nu var som väckte mig är jag lite osäker på. Nått var det för jag är inte riktigt utvilad än!
Så vad ska man göra åt  det?
Historia, meddelade min mobil. Robinson Cruse säger jag!
Historian får vänta en vecka till. Även om det blir jäkligt stressigt om jag sjuter upp det så.
Måste ta mig en titt på den idag med tror jag.
ÅH! Jag hatar när lärare ger än grejer över lov!
Inte underligt att jag inte är utvilad!

Byebye. Ska visst läsa en bok.
Kommer säkert slute med att jag kollar frisyrer tills på trosdag^^


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0