Aj!

Jag har en enorm träningsvärk!!
Var uppe redan vid 07 imorse o sprang innan jag skulle göra mig iordning för jobbet.. Dumt gjort! Det ¨resulterade ju bara i att jag nu inte kan gå! ..knappt.

o ont i ryggen har jag med.. men det är nog för att vi hade livräddning i dag med grupperna = Dränka småbarn med flytväst. En del klarade det faktiskt väldigt bra.. medans en del klamrade sig fast vid min hals o nästan dränkte mig. Jag hade inte nån flytväst på mig.. tyckte inte det behövdes^^

Men men.. gulliga är barnen när man fått dem förstå att det inte är något att vara rädd för det där med vatten.. bara man hanterar det på rätt sätt så^^

Men nu ni.. nu är jag fanimej jättetrött!
o imorn blire bowling!
Kuligt!!
så... jag säger väl godnatt här då!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0