Åskar på besök..

Japp äntligen får man väl säga. Så länge som man nu gått o väntaat på att det där åskvädret ska slå ut!
Tänk om det kunde regna med nu. Ett sånt där riktigt åskregn! Då kanske det blir riktigt skönt ute sen :)
Så där varmt o härligt och ändå så att man kan andas:) Just nu är det väldigt kvavt här..

O inte nog med det.. hicka fick man nu också! Vad jobbigt!!!! Jag hatar hicka... jag får så ont i axlarna (typ vid nyckelbenen) då o  där i diafragman.. men det är ju förståeligt ifs..

Mina host attacker har iaf blivit mindre:)
Den värsta under hela tiden sen jag kom hem ifrån borlänge är väl då när vi va hos david.. låg typ dubbelvikt inne på toan:S Skulle ju sjunga Mercy med Linn men klarade bara av halva låten.. sen låg man ju dubbelvikt som sagt o kämpade med att få luft..

Men ja.. Iggår blev det bad igen o gud vad härligt vattnet var där i hjulsbro! Det var supermegahärligt skönt!
O nu efter natten är man sådär äckligt svettig igen.. så jag vill åka o bada idag igen! men det blir lite läskigt när det åskar så!
Det mullrar verkligen konsstant hela tiden!

O nu spelas den där låten på radio igen.. ni vet den där dåliga covern på hungry eyes men anders eller nått sånt..

Arg blir jag!

O hickan slutar inte! ARGH!!!

Äh jag går o duschar!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0