glass+kaffe= världens nyttigaste frukost!

..eller kanske inte.. Men när man kommer hem kl 13 så orkar man inte fixa iordning någon större frukost precis^^
så då får det bli att festa loss på uppiggningsmaten!
toppen!
Kommer orka att klippa gräset hela dagen nu! För det är det jag ska göra-.-*
Mamma ringde kl halv 12 o berätta.. då hade vi inte kommit upp ur sängen äns, jag o josse.
Så en timme senare står man på busshållplatsen o är på väg hem..
Höll nästan på att bli ifrån åkt av den med:S
Det stog så många bussar där så jag visste inte om jag skulle gå fram till bussen eller om den skulle komma till mig.. jag chansade på det sista men sen såg jag den blinka utåt så då fick jag springa fram o visa mig fast då, såklart, åkte den fram där man ska gå på bussen.. helt otroligt!
Men nu fick jag ju lite motion sådär på morgonkvisten!



SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0