gusch!! vad tråkig!

Jag är jättetråkig!
Insåg det idag... Jag har massor jag kan säga, men ändå, ändå! så sitter jag bara där o är knäpptyst!
Jag försöker ju inte ens säga nått!
Eller, om jag nu säger nått så låter det så mega nördigt att till och med blomman på bordet skäms för mig! ja om det nu är någon blomma på bordet vill säga..
Så jag börjar förstå varför folk börjat tröttna på att ha mig med.
MEN! Det ska bli en ändring på det!!
 Först ska jag bara läsa klart de där psykologi böckerna.. sen kan livet börja igen!!
För nu orkar jag inte sitta tyst längre... jag tråkar ju ut mig själv. Ja, precis! Jag gäspade nyss!
Nä fan! o.
hej då!!
Vi ses la imorn då.. tror jag..


(GoCart imorn!! YÄJ!!)

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0