Hemmo hos en kompis..

Där man får reda på hur ens blivande man kommer se ut och vara.
Såhär vart det för mig:


En 1,85cm lång man med tunnkroppsbyggnad.
Hans hudfärg är mycket ljus och hans hy är perferkt.
Han har rött hår och ljusblå ögon och hans ansikte är skarpt.
Han är sportig och första intrycket av honom  var att han är trevlig och har en normal röst.
han jobbar med högre studjer/forskning och hans hobby är att se på tv eller att sitta vid datorn.
Han har borgerlig bakgrund och hans mål i livet är barn och villa.

Vi träffas hos en vän, hans intryck/tycker att jag är sexig.
När vi blev ihop var det vardagligt och omgivningen är skeptiska.

Hur det blir sen:
hans värsta sida är att han är dominant och på lördagarna är han ute.
Vårat liv tillsammans är vardagligt.


Så.. är det nån som känner igen sig eller känner någon som passar in i den här beskrivningen?
Så kan nu ju höra av er.. Skulle ju vara lite intressant o se vem det kan vara^^
Fast jag vet inte om jag vill leva ett alldagligt tråkigt vardagsliv där det är mannen som är ute o festar.. I sånna fall blir det nog tvärtom.. jag ute o festar o han hemma o...hm stryker tvätt?

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0