jobb..

Japp imorn så ska man då arbeta... i 2 veckor..
Hur 17 ska jag kunna stå ut med livet sen när skolan slutat?
Då kommer man ju få stanna på samma jobb i evigheter!!

Funderar på att sattsa helhjärtat i det där med att bli tränare.. men då ska jag bli en sån där riktigt bra tränare som Micke eller Zara.. De e nog de bärsta tränarna ever i Lass måste jag säga!

Men nu är jag bara en bredd tränare.. ska prata med lotta o fråga om jag inte skulle kunna få vara hjälptränare åt TGD... Det skulle vara superkul!!! Men nu känns det som om det kommer bli lite körigt.. 2an börjar ju nu ck så..

Men jag får helt enkelt ta o lägga manken till, som det nu heter:P
Jag ska fan bli bra på nånting!!

Jag kan ju ifs sattsa på bas, men att vara tränar/ledare verkar faktiskt lite roligt..
Kan jag inte sattsa på båda?

jo det får jag ta o göra tror jag!
Eller 3 saker blir det nog..
Skola, Basen o SuperTränare!

Haha jag kommer sprinta in i väggen snart tror jag!
Måste ju vara asbra på allting också..
O träna!

Fan jag har inte tränat sen påsklovet!
Det är ju typ 3 månader sen:O

Jag känner mig ohälsosam...
Måste...Träna...Snart...Blir...Fet...Och...Konstig..Annars!


Så...springa imorn?

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0