"me klippa gräset?"

Ja, faktiskt! Jag gjorde det klippte hela gräsmattan förrutom en liten plätt på1x2m som mamma fick klippa efter det att hon hjälpt mig att få igång den där klipparen.. jag fattade ju onte den där saken!:O
massa knäppa knappar man skulle trycka på samtidigt som man drog i ett snöre och höll in en spak :S
Det ska bara vara en massa krångel på de nya prylarna!
Aja nu har jag fått utforska hela gräsplanen runt fårat hus och konstaterat; Vi har en väldans stor gräsmatta! Och mängder med bliningar i buskarna. Var tvungen att gå i långbyxor o långätmat i 25gradig sol mitt på dagen kl 15 ungefär bara för att inte bli biten av de där rackarna!

Många kalorier är nu förbrukade så det gjorde inte mycket att jag tog den där glassen till frukost^^

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0