Nattvakt!

Vem är då inte så snäll att hon ställer upp o är nattvakt i tinnis? Jo jag!
O Vem är inte så snäll att hon ställer sig kl 2 på morgonen och spolar läktaren i tinnis? Joo jag förståss! (fast inte hela..)
O em är det då som inte har sett attack of the killertomatoe 2 ggr? Jag igen!

O ja ni fattar.. kom hem igen kl halv 5 ungefär dyngsur för att jag åkte hem i spöreng på moppen.. men är man smart så är man!
Jag orkade inte vara kvar på tinnis längre nämlign..

Nä nu ska jag ut i solen! Har ju varit inne i hela 8 timmar nu! Det här går inte!!

Så vi ses ikväll!
Eller nä det gör vi ju inte skulle ju bli grill/poolkväll hos David :)

(bara du inte bjöd mig nu bara för att jag hade tråkigt och skickade sms också bara för att jag äntligen har fått tillbaka mitt nummer?!) (för då skulle jag känna mig som om jag tvingade till att få komma dit:S)

Aja märker väl hur det ligger till där.

Ja ni hörde HAR FÅTT TILLBAKA MITT NUMMER NU!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så nu är det bara att smsa på som aldrig förr ;)

Nu kan jag säga hejdå!

HEJDÅ!!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0