nu är det slut!

Nu ska jag fan i mig ta o spara lite pengar!
Det har jag bestämmt mig för nu! O bara för det blidde det att jag fick betala 3 biobiljetter till Harry Potter och sen köpa hem lite onödigt för över 50 lappen bara idag...
Jag är verkligen bäst när det gäller att spara. INTE!


Det är fredag och jag är litegranna danssugen. Är ingen mer det?
Skulle vara jättekul att sticka in till stan o dansa på något ställe. Synd bara att jag är för ung för att komma in någon stans. Och inte verkar det som om det finns någon annan fest man kan hänga med på. =/
Så istället blir det att jag får stanna hemma o käka en pizza med familjen när mamma kommer hem.. om hon kommer hem nån gång! Är jätte hungrig nu!

Det var ju också en plan.. hade tänkt att bli lite sundare o typ motionera o inte äta så mycket onyttigt helatiden.. HAHAHA! sitter i stället i soffan o mumsar i mig kex. Var ute o sprang en gång den här veckan.. sen gav jag upp.. fick ju träningsvärk!
Men jag har ifs rört på mig, det har jag! varje dag har jag ju cyklat från rece till tinnis o sen tillbaka på kvällen. o så har jag ju simmat flera meter.. de senaste två dagarna även med en unge på ryggen för att hon skulle våga simma på djupt vatten och orka simma för den delen!

Men nu vill jag att nånting ska hända! Nått riktigt kul! Har lust att möta lite människor vid en strand. på gotland kanske?
Vi får hoppas att Värra frågar Micke om vi får låna hans lägenhet några dagar nere i karlskrona. Det skulle vara superkul!!
Eller så får jag nöja mig med att åka till varamon en dag nästa vecka^^
Någon som vill hänga med?
/Madde

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0