nu vill jag inte längre vara hemma!

Jag har ont i ryggen så jag orkar inte kliva upp ur sängen.. men så går tankarna runt o ja, jag vill inte längre stanna här i skeda udde! jag vill flytta, NU!
Men pappalilla har sagt nej fram till det att jag kan visa att jag har en bra ekonomi! Så upp till bevis nu Madde!
Hade ju för bara några dagar sen 3000 kr i min lilla låda... nu är det bara hehe 2500.. snart mindre gissar jag på:P

Men för att minska vill resa bort kännslan så kanske.. ja kanske jag kan få åka iväg nånstans?
Är det någon som skulle vilja resa bort med mig en liten stund? i bara några dagar?

Det skulle vara superkul då!
Typ åka till....ehm.. vet inte. göteborg kanske?
eller neråt skåne till?
Eller varför inte en sista minuten resa i bara några dar typ till grekland eller frankrika eller något annat finfint land?

aja.. nu är man väl fast här i ett år till.. men nästa år! då är det jag som ska ha mig en egen lägenhet!!!!

//byebey Madde

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0