På bio med Harry.

Ännu en gång har jag sett en Harry Potter film på bio.
Ännu en gång tycker jag att det inte var värt priset.
Jag menar 110spänn! Jag började ju tillockmed kolla på klockan!
O jag har nog aldrig lyckats hinna äta upp alla popcornen innan filmen är slut. Men det gjorde jag idag.
Nä 110 spänn var inte den här filmen värd!
90/95 kanske, men inte 110!
Det är nog lite dyrt..

Skäms nästan över att ha gått o sett ännu en Harry Potter film!
Men vad gör man inte för sina kusiner som på nått sett verkar vara fest vid den här typen?
Jag å andra sidan har ju inte läst en enda bok. bara tittat på filmerna. Mest för att hänga med antar jag.
Men nej. Nästa gång jag ska gå på bio får det banne mig vara en bra film!

Inte tänker jag betala mer än 100 spänn på en film där jag sitter och funderar på vilken väg som är mest lämpligast om jag ska gå på toa eller ej. Visserligen blev det nu inte så att jag gick men efter en halvliters läsk var jag väldigt toanödig... min kusin också tydligen, hehe. Stackarn, vi gick ut genom dörrarna som ledde oss rakt ut brevid musikbörsen. Så hon var tvungen att gå runt hörnet o allt igen för klara hemresan på 5 mil sen.

Ja, nu har jag slut på intressanta berättelser så ett gått råd på vägen:
Om ni inte har sett den nya Harry Potter filmen än: Vänta tills den kommer ut på hyrfilm... om du nödvändigtvis måste se den! Det blir antagligen mer värt pengarna då!

På återsende, matros!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0