Så underbart!

Var på filmkväll hos ida tonight! Kom nyss hem typ:S
Eller det var inte bestämmt filmkväll. Men det blev visst det tillslut endå.
De som var där var Jag, Ida, Albin och Emelie&Micke.
O Albin var så himla söt!
När Micke o Emelie pussades lite i soffan så utropade han gång på gång hur mycket han saknade Stephanie!
Fast det började med att han kände av Emelies parfym (vilket ida inte gjordeXD). Steff har tydligen en likadan. så redan då började han snacka om hur myckt han sakna hans tjej.

Nästan lite avundsjuk på dem. Men bara nästan:P
Att det gått 16 månader! Otroligt! det är ju typ.. evighete:S
Tyvärr men vet inte om jag skulle stå ut så länge med en kille...
Eller jo kanske om jag tyckte om honom väldigt mycket. <såklart!>

jissanes!

Keep going, my dear couple!

SnickSnack
Tankar från: Stephanie

aw, vad glad jag blev nu :D

2009-07-20 @ 21:25:21
URL: http://enclose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0