Sommarbad i en underbar dag!

Det bidde det idag! vaknade halv 9 utav en mamma som väckte en.. Hade ju faktiskt ställt klockan!! En halvtimma senare går znooseandet igång.. så ja halv 10 blidde det att äta frukost o börja göra sig iordning för moppefärd in till staden.
kl 11 skulle vi vara i matsalen hade jag hört.. mina medarbetare hade hört halv 12 så...  i 2 &½ timma står man då o torkar brickor! det var jättemånga o min hand började krampa =/

Men hade ju att se fram emot att jag skulle gå o äta med Värra sen :D
SÅ MAT ÄNTLIGEN vid typ 15.. då var jag supermegahungrig! o det bidde nudlar från wokaway MUMMS!

Hann också gå förbi banken o hämta ut min lön som jag hade fått i förskott... 2700 riksdaler mina damer o herrar! Nu har jag råd att åka på en konsert till eller två! Eller åtminstånde betala av en månads hyra om jag nu får flytta hemifrån någon gång!!! *
"snälla rara gud..."

Men det var bara en parantes.. fortsättning på vad som hände idag:
Jag stack tillbaka till tinnis o såg de svenska mästarna i simning och småknattar som skente efter deras atougrafer. O stack sen vidare till hjulsbro där jag träffade några cyklandes typer som hade en himlans lust att bada ^^
Jag med kan jag ju tala om lite tyst..

Men det var väldans trevligt o mysigt att sitta där på bryggan o bli nedskvätt när nåra små sedan kom o körde bästa--bomben-tävling.

Hem igen vid kvart i 23 ung med en liten hämtning av busskort påvägen hos johanna den stackaren som har öroninflamation. I BÅDA ÖRONEN!!!!:(
<AJ!>
Sen äntligen hemma kl 23.30 typ.. en stelfrusen Madelen kommer in o får en arg blick utav moder o orden : " Jag trodde du skulle vara hemma tidigare..." O så var den lyckliga kännslan borta för ett litet ögonblick. Sen kommer man på att man fryser som en blådåre o minns varför man gör det o då blir lite varm o glad innombords:)

Men men hej hej steffi! (tänkte att du antagligen läste det här så hej^^)

Till er andra som på nått sett har tryckt fel elle rnått o råkat börja läsa den här skiten:
Nej men tjena!!! Det var inte igår!
..ja eller nånting..

Nu ska jag skrypa ner under täcket o värma upp mina stackars små frusna fötter..
Ha det bra där ute´..eller inne om ni nu är där.

SnickSnack
Tankar från: Stephanie

hej madde :D

2009-07-03 @ 10:14:33
URL: http://enclose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0