en halvtimma kvar!

Eller ja nästan. Det är ca 33 min kvar innan jag ska göra mig beredd att gå ut tull bussen så att jag inte missar den.
O det hoppas jag för guds skull inte att jag gör! För om jag gör det dör jag!!!! Långsamt!

Men nu är det så mina damer och herrar att min skiva precis tod slut.. så nu måste jag fortstätta min glädje dans i all tysthet. ..eller så sätter jag bara igång skivan igen :) JA! Sista tre låtarna sen är det lagom för mig att dra ut!

Ofta det finns folk som åker moppe, NU!
klockan är ju bara halv 9! sover inte folket här i udden mer än till 8 eller?
till 7 kanske?

Ja ifs de går ju o lägger sig väldigt tidigt med. så där kl 21 är det ju skrämmande tyst här ute.. Undrar hur det är uppe i borlänge sen.. om jag kommer få någon sömn alls?

Aja sova kan jag göra sen när jag är död..
Nu ska jag dansa av mig lite energi så att jag kan vara lugn och sansad sen..


Puss Hej! Ses på Söndag!!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0