"Hela året har jag väntat på..

.. Juni, Juli, Augusti!"

Och nu är juli månad här!
WOHO!
det kommer bli en toppen månad!
Idag var det visserligen en vanlig måndag.
Men imorn då slutar Eng A!
På Onsdag är det sista  Ensemblen för den här terminen = FIKA!!!
på torsdag vet jag inte om det är nått speciellt som händer men nått måste det ju vara. Kanske sista Italienska lektionen? HOPPAS!
Och på fredag SISTA IDROTTSLEKTIONEN!!! FOR EVER!!
inget mer oh jag måste ta med mig idrottskläder och skit utan nu... nu måste jag tänka på att röra mig på annat vis...hm.
Men men slipper idrott i skolan iaf:D
O så är det ju sista Samhäll A med! JAAA!!!
men det är prov då. HUR TÄNKER HAN?!?!

Iaf hela veckan slutar upp med att vi på fredag åker till Emelies land! WOHO! en hel helg med massa myspys!
O så slipper man en tråkig hemma-sittar-helg!

Nästa vecka kommer vara så otroligt slapp misstänker jag. Jobbigast är väl antagligen kören o så men det är ju inte så himlans krävande direkt.

Och sedan är det ju slut på ettan. *snyft för en liten stund, sen le igen med tanke på att det är sommarlov!*

Jag gillar att om sådär 23 dar kvar till peace änd löve!

JAG ÄR SUPERDUPERMEGAHAPPY!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0