jahopp, nudå?

ja det kan man ju undra.. vad är det som kommer hända?
för atte.. här går gammlingarna o lägger sig.. alltså de fyra vuxna i huset över 37 års ålder. Dvs mina föräldrar o faster&farbror. Mina kussar har nog somnat förlänge sen o så min bror med... har gått o lagt sig.. så ja.. vad ska jag hitta på nu?
Finslipa packlistan?
se en film kanske? 
nä inge kul när man inte kan ha lite högre volym på.. märkte jag ju när jag såg på hulken senast..
aja
kan ju alltid gå o lägga mig jag med. innan kl 1 inatt. då kanske jag somnar innan 2 :O
Det gjorde jag inte igår iaf. somna någon gång vid halv 3-3 lite jobbigt för dagen efter vaknade jag igen vid 9 :S
Ja, det kan man ju också kalla utvilad. Men det roliga nu är ju att jag liksom inte direkt är trött..
jag skulle säkert klara av o vara vaken sådär 6 timmar till eller nått.
Japp, jag får väl se om det är någon rolig typ att prata med på msn.
Puss hej!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0