Kulig helg of'cours!

Tjabba tjena, mittbena!!!
Today ettan är fucking over!!!
och nä jag har samvetenog att inte göra det där jobbiga personliga brevet.. nu vet jag ju vad jag ska förbättra med det så då är det ju bara att plocka fram det då o fixat:)

Skolavslutning idag då.. och jag var som vanligt totallt överstylad.. varför kan jag aldrig vara lagom.. som en riktig svensk?
aja nu har jag iaf jeans o tubtopp från tyskland på mig:) det får vara passande föra hela kvällens fester..
(ska visst på tre olika:S)
Först är det lite klassmys med.. hehe..aa klassen dårå. Sen kvart i 20 ska man träffa Josse D (det var länge sen!) O så ska hon dra med sig mig påp nått med hennes klass tjejers lilla mysförfest. O sedan ner på stan på nån skumparty:D
Det kommer nog bli en lyckad kväll tror ni inte det? Det tror jag iaf:)

Och nä idag kommer jag nog inte vara den mest finklädda eftersom att man tydligen skulle vara finklädd på den grejen med klassen men.. jag ORKAR INTE!!

På lördag sen.. Filmmys med som people:D Ska se på jätte läskiga...TOMATER(?!) som går o mördar folk eller nått sånt.. förhoppningsvis är det övernattning medplanerat:D

Sen på söndag är det nog mest bara en slappardag..

Nästa vecka är det planerat att jag ska börja köpa grejer till P&L men jag har visst redan börjat:) Har redan en fin regnponcho, våtservetter (toppen Ida:D) o.. Tält:D

Men men byebye! ska la ta o börja förbereda mig för kvällen.. Håller ju typ på att dansa bort hela min tid..
Muse är inte o leka med.. man blir ju helt vild av usiken.. även om de bara kommer ut ur min.. Helt Nya SuperDuper Snygga Mobil:D:D

Ojoj nu kom favvolåten fram i stereon!

Puss o kram folk!!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0