lördag.

Någon mer än jag som är trött idag?
Jag är svin trött!!!

Igår var det jättekul!
Det var ju meningen att lill jag skulle iväg på 3 olika grejjer men.. ja.. hon som jag skulle iväg med låg däckad kl 22 så det bidde att jag fick cykla till ryd för o hämta mine things o dra tebaka till "klassfesten". Den roligaste klassfesten nånsin! Det måste bero på allt annat folk som var där som inte brukar vara där:) Sm alla sammare o språkare.. Men det var jättekul att de kom med!! Hade underbart kul!

Sen vid halv 1 el´ler senare så stack man ju ner mot staden efter det att olles föräldrar kom hem.. hehe..
men ja. en evighetsväntan på den jobbiga bussen OF' Cours!! Där mötte man på lite folk man kände på vägen. bla nåra gammla klaskamrater.. o det var la kul.. bara det ehm.. undrar om de kommer minnas den roliga bussfärden..
Gud vad jobbigt det är att stå i en buss i 30 min när man är jättetrött!
Men allsången de första 15 min hjälpte till så att jag inte somna:D

Så.. 2 år kvar nu bara.. s3en är det jag som sitter där i bussen med vitmössan på och sjunger :"..Fy, Fan vad jag är bra!"




Ett helt år har nu gått med SP1D2 ett helt underbart år!
O det efterföljs nu med en hejdundrande sommar!
Hoppas verkligen att år nr 2 kommer bli lika fantastiskt! Det finns ingen mer underbar klass somd en jag går i just nu! Synd bara att det är  några som ska lämna oss:(

Festen igår var ett bevis på att våran klass vet hur man har skoj!
Puss på er alla!!

my heart beats for SP1D2!


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0