Lördag=veckans nyttigaste dag!

Det stämmer det stämmer iaf om man menar att äta så mycker fett som möjligt är nyttigt!
Det nyttigaste jag har ätit idag är väl.... frukosten :O
Ja, sen följdes det med fika, typ bulle o sånt skit..
Sen vid tre ja då bidde det visst fika igen hehe.. den här gången blev det ett ..bambambam BAM: Winerbröd!!!
Japp vid 5 sen ja då var man ju bjuden på Mc av Mormor... Julklappen ifrån henne avklarad!
Sen vare ju att dra in till staden linköping igen dårå o typ filmkväll.. vilket menas  GODIS!!! o en viss mäng cola..
resten ligger just nu i min väska här brevid mig i sängen..
tänkte att jag kanske ska spara det till ehm.. hannibal rising imorn?
Den skulle ju vara trevlig o se.. MEN JAG VILL INTE SE DEN SJÄLV:(
kan inte nån komma o se den med mig? eller så kan jag komma till den:D
fast den visas så sent så det blir lite jobbigt... isånna fall om jag får sova över hos typen?

men men nu ska jag fortsätta att fetta i mig lite godis..
hoppas ni njöt av min matbeskrivning!
(det gjorde inte jag direkt..)


BÖÖHL! måste träna! ska nog springa imorn..

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0