Men roligt:D

Japp morgonen började iaf bra. VG+ är inte dåligt på italienska provet!
Så nu kanske det blir vg i betyget för kursen! VILKET JAG HOPPAS!!!

Däremot blev eftermiddag mindre rolig...
Datakunskapen gick skitdåligt! Tänk om jag inte får det där MVGt som jag hade kansk på!! För det gick verkligen bajs för mig på provet idag! Allt bara strulade till sig o så skrev jag fel och allt!
URS!!!!

Men men nu sitter jag o lyssnar på Coldplay, (Japp ni läste rätt jag lyssnar inte på Muse ikväller..
Fast gjorde det ifs förrut. Har också lärt mig introt till Plug in Baby på gitarr.. :$)
O har det alltmänt mysigt. 

Eller ja så mysigt man kan ha det i ett iskallt rum.

 

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0