Nu, äntligen!

Japp vaknade idag redan vid åtta. Men vägrade gå upp!  Det jobbiga var bara att jag var jättehungrig o väldigt pissnödig.. Så det blev lite problem. Men men en sväng om på det "lilla rummet" o jag kunde åtminstonde somna om igen så där 1 timma. Vaknade igen nu ungefär vid halv 10 nån gång :) Lite bättre tid tycker jag så nu kunde jag gå upp. Det första jag märker när jag går upp är: Jag hittar inte min dator!  Jag vet att jag la den någonstans men var? Antagligen under alla saker jag också har på golvet.. Men efter 5 min glömde jag bort det dilemmat o kollade istället bort mot det fina nätet jag har i rummet med alla mina biljetter o så. Bestämde mig för att genast lägga biljetterna upp till borlänge i väskan direkt. Hade nämligen haft en jätteknäppis drömm inatt om att jag glömt biljetterna hemma. men jag lyckas på nått sett ta mig hem o hämta dem men sen när jag ska tillbaka till staden så är det ju en bit o jag skulle aldrig få plats med min packning på moppen!
SÅ det bidde för att springa ut o se om jag hittade någon som kunde köra mig in till stan och då står det shjälvklart några små taxibilar lite längre bort eller ja de är på väg därigrån o  så lyckas jag få en att vända o hämta upp mig o jag förklarar allt som har hänt o taxichafförerna (de var 3 st) beslutar att låta mig följa med.. JAg nämde ju att bilarna var små.. så en utav de tre. han som satt i baksätet var tvungen att hoppa ur bilen för att jag skulle få plats med mina väskor. O så blev han kvarlämnad här i skeda udde. De andra 2 skulle ju komma tillbaka när de hade lämnat mig.. Men sen blev drömmen realistiskt och jag supermegaledsen eftersom att jag aldrig skulle hinna dit. Men så ringer ida och säger att jag hinner åka dit för tåget kommer vara försenat så jag hinner om jag bara pressar på allt på moppen o sticker NU!
Men så vaknar jag då igen.. Drömmen blev alldeles för läskig! INTE KAN JAG GLÖMMA BILJETTERNA!! inte om jag inte vill åka med i minitaxiar. (heter det så?)

Men men nu har jag också äntligen skrivit ut rätt biljett till festivalen! Innan kom aldrig den där streckkoden med men nu har jag den:) Så nu är allt frid o fröjd! hoppas jag!

Ojoj hungrig är jag också! Kanske bäst att fylla på magen med lite mat. den har fått vänta så jättelänge nu!

Sen ska jag packa klart allting o fixa med det sista innan det är dags för mig att fara iväg imorgon! sätta massor med klockor ska jag också göra!
Hej svej!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0