nyttnytt:)

Jahopp då har man en ny mobil nu då.. :D:D
den är den snyggaste ni någonsin har sett jag lovar!
O nu ni... Nu har man depeche modes nya skiva i den också:O
FISKI HÖRDE DU!!!!

Annars har det varit en helt onödig skoldag.. åker in så där 7.10 sitter i skolan 7.40.. Helt jävla ensam!!
men sen kommer det några roliga stollar också..
Det visar sig.. att SP1D2 är helt ensamma om att ha lektion idag.. KUL!!! ..not.

Menmen efter den totallt meningslösa lektionen.. (jag fick VG i samhäll btw).. Så beöker man St.larskyrkan o träffar på resten av familjen.. Min bror slutade ju nämligen idag.. :(*mummel*

Men sen blev det att dra till tornby kolla lite till uteplatsen som är mitt sommarproject.. sen till Ikea Där hittade vi ju min nya mobil:D Bror fick också en.. men inte mamma.. det var för hennes skull vi stack dit egentligen..
Men men nu är jag glad:D

sen drog pappa o jag snabbt in på ikea (riktiga ikea nu alltså..) o köpte en stekpanna o en mjölkvisp:) det blev så billigt så jag köpte en söt liten grej för 5 spänn också till Liz som slutade 9:an idag:)

haha jag o han skulle lätt vinna Ikanomaraton om de nån gång får för sig att starta ett:P

men nu ska jag dra..
har ju lite o pyssla med innan man ska till staden:)
Pusspuss

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0