Oj vad fett jag måste bära runt på nu!!!

Nu är det andra gångenidag jag äter McD!!!:O Men så går det när det inte finns en enda kebabresturang öppen när jag vill ha kebab!
O tack vare mig lite också var ju nämligen helt tvungen att stanna hemma 22.40 för att se morden i midsummer så jag kom ju inte till stan förren vid 23.19.. sprang ju även runt en stund hemma o letade kläder för dagen också..'

För er som inte fattar vad jag snackar om: Jag är med Pappa och någon Jonas(Earnst) är nattvakt i tinnis... Det var planerat att det skulle bli kebab men ja.. hehe tisdagar i linköping är nog inte direkt någon bra dag att käka kebab mitt i natten på..

men men natti natt så länge! kommer säkert skriva mer om jag får lust med det i natt:)
Bilderna från P&L finns nu på bdb förresten..

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0