onsdag

Mitti-veckan dagen.. högsta toppen på en kulle dagen.
Eller om man som jag har sommarlov så har man att se fram emot en hel dags slappande:)

En vecka kvar nu bara till P&L toppentoppenTOPPEN!!!
Underbart kommer det bli.. förhoppningsvis inte för varmt oh verkligen inte för kallt!

Dagen till ära så blev det kina mat igen.. igår åt nämligen inte pappa upp sin mat så då blev det att jag fick ta det idag.. men det gjorde ingenting! nejdå!


Ajaj! vad jag har ont mellan benen!!
Jag..ehm.. cyklade en aning igår på enhjuligen och det måste ha tagit på låren för aj vad det gör ont idag att sätta sig på cykeln i igen!
Men jag ska lära mig att cykla på den i sommar! det är bara juni än o i agusti mina damer o herrar då ni! då ska ni få se på en som faktiskt kan cykla tvärs över trädgården åtminstonde engång!!

Byebye Kram!


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0