söndag

Var på mysig filmkväll igår:D
Vi var 4 pers hos Bea..
Hade skickat sms till typ alla i hela klassen men inte en enda förrutom vi som hade bestämmt sen tidigare att vi skulle se på film kom..
haha kul 32 pers o fyra var där:D
Men det gör la inget alla var säkert trötta sen fredags o det får man ju vara:)

Vi örjade med att köra typ GH fast med trummor till.. Sen bidde det Lan.. eh! JA vi tjejer kan faktiskt också lana!!
Vi spelade nått roligt skjutspel som de hade:)

Sen äntligen såg vi på filmen som vi var där för!!! nämligen: THE ATTACK OF THE KILLER TOMATOS!!! (nu stavade jag säkert fel..) Och oj vad den var bra (/DÅLIG!) Den var så dälig att den blev bra.. eller aa rolig iaf:)
Så nu har ni en madde som flinar lite smått så fort hon ser en tomat;)

Idag då.. Vakna först av beas klocka kl 9.15 men somna båda om.. sådär 2 timmar extra:P
Men när jag väl kom hem iaf hann jag knappt komma in förräns mamma sliter upp dörren o ropar att jag ska med till farmor NU! så dit stack vi o direkt fick man börja rota i frysen efter käk till de hungriga..
Senare bidde det att man hjälpte till o fick lära sig köra traktor o hjälpa te med nnån STOR vit plast grej som skulle sättas fast i nån behållare för silot som skule på plats där. Det är där traktorlörningen kommer in. Man samlar alltså ihop lite gräs som någon har slagit på åkern i sen tömmer ut det i de där inplastade betongbehållarna.. Förstår ni?
Nu fick ni säkert en bild av att jag är värsta bonden. men tyvärr är det sånt här man får lära sig att hjälpa till med när man bor bara 2 km från släktens gård..
JAG VILL FLYTTA IN TILL STAN!!!!

puss hej från mig till dig X'D

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0