Svensk sommar

Jag hatar att sverige har sånt jävla pissväder!!! Att det ka egna jämt när man planerar att gör anått kul!!!!
Fan om det regnar när vi är på P&L Då är det en som kommer vara skittjurig iaf.. =nämligen jag dårå!!!
ÅH!! Kan det inte bara vara utlovat sol solSOL!! ? det skulle vara toppen iaf några dar! visst det är väl jättebra att det regnar då och då men inte hela tiden!! JAg blir så sjukt arg på vädret!

Så nu mina så blir ju gåra grejjen inställd men om man vill kan man alltid komma ut o grilla lite gott med mig o så..
visst verkar det som om min faster o farbror kommer hit med men de är faktiskt hel skyssta små krabater.. mina kussiner därimot kan ju bli lite skrajsna utav allt folk som är där en de klarar nog av några kompisar.

Jag som hade hoppats på en superkul midsommarafton..
Nu verkar den mest bli supertrisst..
om det inte kommer ut folk hit ifs.. men vem fan orkar åka ut till skeda udde?
Inte ens jag själv orkar ju det!!

Aja ha det kul era små krabater!
Nu ska jag sura ett tag kanske ta o mjuka upp mig genom o kolla på live dvdn med Muse.

Puss o Kram antar jag..

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0