Tillbaka!

Jag är tillbaka från den underbara resan till borlänge och PEACE AND LOVE!!!
Trots en förlust av en mobil och en grå tröja så har jag haft det megaunderbart!
Har set jättemånga band, och väldigt många jag inte har sett eller knappt sett innan. Eller jo vissa låtar från de flesta faktist.. men ja Tack David för att du drog med mig på de banden!

O så har jag ju också sett Mötley Crüe gott folk!! Blev lite mos o kunde inte andas ett tag ifs.. men det gjorde inte så mycket för sedan fick jag ju luft och kunde äntligen njuta av konserten. Och sp har jag sett Anna taernheim!!! JAAA!!! O Moneybrother o the sounds o...o... ja som sagt väldigt många!
Ni får la ta o kolla på bilderna på bdb när de väl kommer upp..
Kom på precis att det inte blev så väldigt många bilder på campingen utan mer på alla konserter o så.. så därför kommer ni nog inte få veta se så mycket av hur trevligt vi hade det bland de tusentals tälten!

Nu borde jag ara utvilad.. Har ju sovit mer än 15 timmar sen jag kom hem från tåget.. o det tar inte ¨lång tid innan man somnar serni.

O nu är jag otroligt hungrig har inte ätit nått sen...sen.. ehm..tror det var frukost igår, allatså runt 7 igår. då satt jag o åt massa mackor..
Eller nej vänta jag gjorde ju iordning lite mat till mig igår när jag kom hem! Så var det ja..  hehe mitt minne ligger på topp just nu känner jag.. minns ju knappt nånting om när jag kom hem o så..
Men jag vill fortfarande tillbaka till det roliga stället vi har hållit hus i 5 dagar nu! Det skulle vara superkul!!


Men nu ska jag äta lite frukost sen kan jag berätta om veckan när jag orkar..
Jag har fortfarande lust att sova i sådär 3-5 timmar..

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0