trött!

Midsommar afton igår blev ju inte riktigt vad man hade tänkt dig..
Det var ju meningen att vi skulle ha det mysigt ute vid gåra sjön o så men vädret gjorde så att många tackade nej istället.
´Men istället blev det att jag firade tillsammans med familjen och kusinerna här hemma det var väl lite mysigt det med:)
Haha kl 20.30 nån gång sms ida o sa hon hade det tråkigt om hon bara sagt att hon ville komma hit hade jag stuckit iväg s¨där halv 22 o hämtat henne :P
men men så bidde det inte.

Inatt somnade jag igen så där sent!
kl 3 den här gången!
O vakna gjorde jag också vid 10 tiden.. japp! det är ju kul det här när ma kan sova ordentligt!
 
Så nu är jag super mega trött o ska nog ta o bara slappa lite..
hade lust ett tag o börja packa inför resan till borlänge.. men jag orkar inte nu mer..
så ja
byebye ha det bra!
hör av er om det är nått kul pågång!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0