090530

Dagen i ära vaknade jag kl 07.30 av att det slammrades i köket.. *gäsp* Och så somnade jag om. Vaknade sedan upp igen ungerfär vid 9.20 ganska lagom tid till att gå upp om man nu ska städa o fixa här hemma lite innan man sticker in till staden och tittar på ett band man nu har sätt ganska många gånger. Men jag åker inte in på min moppe bara för dem! Utan jag ska träffa lizette också underr tiden:)

Kl 14 borde jag nog åka hem sen. Fortsätta lördagsstädningen och sen är det picknick ikväll med familjen. Mamma ville så gärna göra något med familjen och det var ju ett tag sen vi gjorde det.
Så jag får la offra några timmar av min lördagskväll med att umgås med dem.
Kram hej.

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0