Austrailia



En magiskt bra film.
Måste berätta för världen om denna fantastiska film. Man blir ju helt trollbunden av den! ÅH! vad jag älskar den!!!
Såg som sagt var förrut Pojken i randig pyjamas, båda filmerna handlade delvis om andra värlsdkriget. Men den här! Oj vad den var bra och fängslande!!! Får ta och se på den igen nån dag! Fast med fler personer förstås.
Och pojken i filmen, de sötaste finaste ögonen jag nåsin har sett! Me jelous!
Nu återstår det bara pluggande inför prov imorn! Så jappjapp får la se hur trötter jag är i kväll sen då.
Hej då och hoppas ni nu direkt springer och hyr filmerna jag nu har berättat om!!!
Jag lovar du blir inte missnöjd!
Puss.

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0