=) / =(

Hej hallå!
Har visst inte skrivit på välldigt läönge. Men det har sina orsaker. Jag har helt enkelt varit för deprimerad för att orka skriva och förmycket att tänka på att jag då antagligen skulle berätta ut det jag inte borde skriva om jag hade börjat.
Lördagens fest var väl kul. Men veckan efter... Det känns mer som om jag helt plötsligt går runt i en osynlig boll. Som om folk börjat undvika mig. Visst jag kanske bara är paranoid eller nått men kännslan är hemsk! Jag vill bara skrika åt dem: Vad är det nu för fel jag har gjort?
Men ja.. undrar om de skulle höra. Jag är ju fast inne i en boll.
Undrar om jag har blivit osynlig?
Fast det kan jag inte ha blivit. För trots allt så är det några underbara personer som pratar med mig fortfarande. Men det kan ju bero på att de inte vart med på festen i lördags. eller för att de faktiskt gillar mig. Kan det vara så?
jag vet inte.. Skulle någon kunna tycka om mig för den jag är? O inte för den de tycker att jag borde vara?
ÅH! jag är så trött på det här!

PRATA MED MIG FÖR FAN!!! SÄG VAD JAG HAR GJORt FÖR FEL!!
..du, vet vem du är, ni vet vem det är, jag menar.
Så snälla kom bara och prata med mig och berätta vad jag borde ha gjort så kan vi se om jag kan göra om det... eller göra något bättre...

SnickSnack
Tankar från: sara

joo vi tycker om dig Madde, för den du är! :D <3

2009-05-30 @ 10:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0