Fejjn!

Nu är jag nästan klar till att gå på fest.. mitt hår ska bara torka till sig och bli lite snyggare och lockigare.. o så ska sminket på.. och sen äre bara att byta kjol..:D
kommer vara sketasnygg sen..
Självklart ska jag ha min nya "sparkdräkt" på mig och till den en röd kjol med vita prickar på. det kommer bli kanon!!
Men innan jag börjar göra mig helt i ordning ska man nog äte något.. som typ.. en frukt! det kan ju vara bra så blir jag inte så stupfull sen på partayet.. borde nog dricka lite vatten också.. för annars vet man ju inte hur huvudvärksstatusen blir imorn:O
Urs jobb imorn!! VILL INTE
o sedan ska broder konfimeras! jag har gjort snyggaste inslaget på hans lilla paket.
Jag tog massor med färgglada papper och klistrade ihop det med tejp.. sen vet jag ju att han gillar blått så framsidan blev blå i olika nyanser o så skrev jag på med svart hobbyfärg..(a) nej jag är inte alls pysslig av mig! *tittar upp i taket*
Men ni måste erkänna det är ju mycket roligare att få ett paket någon har lagt ner mycket tid på.

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0