finfint

"Var är tvålen broder?.."
Japp den låten kretsar just nu runt i huvudet på lilla mig..
Mamma sjön den på picknicken o nu ska jag gå o strypa henne.. det är nämligen lite jobbigt att ha den här låten i skallen hela tiden!

Picknicken blev faktiskt väldigt mysig. Lite kall dock men det får man ta om man inte tagit på sig någon jacka!
Det blev grillat och potatissallad :) mumsigt!
Grillning och solnedgång.. Snart sommar!!!
Eller jag menar DET ÄR SOMMAR!!!

Och snart, mycket snart är det skolanslutning!:O
tänk att ett helt år har gått. Ettt helt år!
Jag tror bestämmt att vi har hoppat över en månad!
Jag chansar på typ april, eller kanske november.
Har inte så stora minnen av de månaderna.

Snart sommarlov och snart PEACE AND LOVE!!

"Sjung o va glad"
"Leva Livet"
Ja många sånger dör nu upp i huvudet på mig.

Och en kännsla av att vilja gå o duscha =/
Det kryper ju överallt på mig.
AH! smådjur!

Hej då! måste duscha! NU!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0