Gha, blir galen!!

Har arbetat jätte hårt med mitt projekt till historian, sparar det och så... MEN(!) när jag sedan ska plocka fram arbetet igen, ja då finns det självklart inte där!!!! JAG BLIR TOTALLT JÄTTE FRUSTRERAD!!!
skulle verkligen behöva ett extra dygn nu! Får sitta i sista minuten med en termos kaffe nästa helg och arbeta så att ögonen blir fyrkantiga och röda.. eller så arbetar jag så hela veckan.. kan vara en fördel nästa helg är det ju nämligen festhelg!
Först ska H ha en konfrimation sen en liten rolig klassfest. <VINFLASKA!! ÄNTLIGEN FÅR JAG ÖPPNA DIG!!> dagen efter är det visserligen jobb och så men det ska jag nog klara av.. jag behöver ju inte festa så länge! kan ta 23 bussen hem sen.
O sedan på söndage har ju brother en liten konfirmation också:O
Mycket som händer den här veckan.
Så ja det får helt enkelt bli att historia arbetet får arbetas med under hela veckan.
Men först ska jag baka lite muffins.
Hade först tänk hallon och kardemumma muffins men det var slut på hallonen. så antingen blire med jordgubbar eller äpplen istället.. har inte bestämmt mig än..

Japp hare bra
puss

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0