Lycklig!

Jag är så jävla lycklig idag!
Så lycklig att jag kan skrika!
så jag gör det;
AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Jag har världens underbaraste vän!
Hon lyssnar på vad jag har att säga.
Hon vill faktiskt prata med mig!
Jag är nog världens lyckligaste!
Helt utan problem.

... Eller några problem har jag nog.
Det är ju några "vänner" som inte längre orkar lyssna på mig.
Men det struntar jag fullständigt i!
För jag är en så underbar kompis!
En som lyssnar på allt jag har att säga, en som faktiskt förstår mig!
En som vill prata med mig!
Och jag har absolut inget emot att bara sitta och lyssna på henne när hon pratar!

Jag är nog världens lyckligaste!
Det är inte många som har en sån vän.
Men jag har!

Jag är så jävla glad!
Lyssnar på härlig musik hela vägen hem.
Sån musik som gör att man blir helt upprymd i hela kroppen, så att man bara vill ut och springa!

Jag är så glad att jag vill springa hela vägen genom staden.
Hela vägen!

Jag är så glad att jag vill.... Kyssa Dig!



(Snälla, SNÄLLA!
Låt den här kännslan få stanna kvar!
Den är så underbart skön!
Jag orkar inte längre lyssna på the bad ones!
JAG
VILL
FÖRBLI
NAIVT
LYCKLIG!!!)

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0