Mys firande.

Åkte in till stan idag.
Skulle bli firad att två som inte orkade åka ut till mig. Jag förstår dem. Det skulle inte jag heller orka.
Så det bidde att jag istället fick masa mig in till stan via buss.
På busshållplatsen träffade jag på nåra gamla klasskompisar o så. Vi hälsade inte ens på varann..
Och ändå har man gått med dem i 4 år:P
Det är lite spännande det där med vad-som-händer-efter-högstadiet. Jag menar. man skulle väl ändå kunna typ prata med dem man gick i sammaklass med?
Fast nu har visst en kille från då börjat prata med mig på MSN:O Det trodde jag aldrig.
Det måste vara väldigt tråkigt här ute!
Eftersom Han av alla människor har börjat skriva till mig!!!
Men som sagt det är väl bara tacka o ta emot att iaf en tråkmåns ifrån Öde-landet har vätt att prata.
De andra härifrån är fortfarande lite så där Högstadie-töntiga..
"Kan ju inte prata med henne! Hon hänger ju med emo-folk!!" Eller ja nått sånt.
Eller så snakcar de inte med mig bara för att de är mer kompisar med mitt ex än med mig =/
Det kan nog ligga nått i det.. eller vad tror ni?
Fast det är ju också skumt, varför man totallt slutar prata med sitt ex.
Fast det gör inte mig nått. Han e lite weird..
Och det tycker han säkert om mig.
Men nu går jag visst helt ur ämnet. Var var jag.. Juste det.
Jag åkte in till staden och träffade två mysiga kompisar ifrån simmningen. Och de bjöd mig på fika:D Fick en STOR Vanillalatte, MUMMS, och en hallon/kardemumma muffin, dubbelmumms!.
Vi satt där inne på espressohouse och hade det allmännt mysigt.
Sedan vid runt 17-18 tiden så gick vi o hyrde film. En väldigt dålig film måste jag säga. ni vet den där "It's all about..The WOMAN". Det var knappt nån handling alls i den filmen.. trodde det skulle vara en rätt så bra kärleksfilm men nej nej skulle nog hyrt den där "Australia" filmen istället. Den verkar mys.

Fick btw 500kr av farmor idag... det = JAG HAR RÅD MED BILJETTER TILL PEACE & LOVE!!!!!!! så nu äre bara att få tillåtelse!!

ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!
Nu ska jag nog sova en aning så att jag orkar gå upp o vara duktig imorn.
Bye bye nattinattnatt! puss


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0