Nä nu!

Nu har det gått förlångt med allt uppoppanade hit och uppoppande dit!
Stog nere i köket och bredde mina frukostmackor. Radion var på som den brukar när mamma får göra som hon vill.
Och då mitt i allt smörgåsfixeri, kommer helt plötsligt dagens chock:
Nån Andersjäkel har gjort om Dirty dansing låten!!!!!

Javisst jag är lite efter och har inte hört den förrens idag. Men tur är väl det!
Tänk om jag fått reda på det för en vecka sen! Då hade jag ju brutit ihop totallt!
MAN POPPAR INTE UPP EN SÅN FANTASTISK LÅT SOM DEN!
Det är en låt som man myser till, som man dansrar med den man tycker om väldigt mycket till, en sån där tryckarlåt, INGEN DISCODANS VÄNLIG LÅT!!
Det finns ingen kännsla kvar alls i låten jag blir helt gråtfärdig!
Den där skiten har förstöt min dag!
Nu måste jag ju gå o se på dirtydancing för att få tillbaka den riktiga kännslan som låten ska ge!

Vilka är med på att åka o stypa den där Anders nånting typen?
räck upp en hand!

För nu har det gått för långt!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0