Nörd!!

haha hittade lite roliga spel på datorn.. det slutade med att jag satt framför ett hue byggar spel i så där 3 timmar.... nejdå absoult inte nördig!!! fast jag borde nog sova nu.. ska tydligen få lite besök imorn..
vet ej när på morron men skulle kunna tänka mig typ vid 10-11 nån gång.

Det är ju så att lilla jag fyller år imorn, och den som ska komma är söta kompisen B. Hon fick då idén att åka hem till mig på morronen genom att jag själv gjorde det samma när hon fyllde år.. fast hon visste förstås inte om det.. inte som jag vet om att hon kommer komma till mig på födelsedagen.. aja. nu äre ju så att söta kompisen B sa till mig att jag var tvungen att sova länge på lördan.. så ja det var ju så jag kom på att hon skulle göra samma sak som jag gjorde mot henne.

Men det gör inget att jag vet.. för då har jag en anledning till att sova länge:P



btw. den första har redan sagt grattis:O (kl e ju trottsallt över midnatt alltså LÖRDAG!!!!!)
jisses jag e ju som en barnunge.... fast man e ju inte äldre än vad man gör sig:P


nattinatt pusspuss

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0