Nu är då färdigutbildad ledare!

Har vart på kurs i två dar nu!
Oj vad vuxen man känner sig när man säger att man vart på kurs!! O.o
nu är det väl inte långt kvar innan man ska börja jobba på allvar! det är rätt läskigt tanke faktiskt!
Har nu börjat fundera sjukt mycket på vad jag vill göra och ja, det är en väldigt svår fråga att svara på! jag vet inte alls vad jag ska säga! Det är så mycket jag kan göra och vill göra! hur sjutton kan man bestämma sig!
Men jag har som tur är två år kvar på gymnasiet men ändå! det är bara 2 ÅR!!!!
Det här året gick ju lika fort som en dans så hur fort kommer då inte de andra åren gå?

Men nu ska jag nog borsta tänderna..
så man blir lite sovar-klar.
God Natt!


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0