Nu börjar jag bli vuxen!

Har till och med börjat boka resor till mina föräldrar för att de någon gång ska dra hemmifrån för sig själva.
Fast ifs det har jag inte gjort än men jag har börjat planera en resa.

O så har jag ju nästan helt börjat komma på planer utan att fråga mina föräldrar. för mig själv dårå.
Jag ocrkar inte ens fråga dem längre.. utan mer bara sticker iväg o sen.. javisstja jag är ute i skogen o kampar med några kompisar. jag kommer hem imorn. ses då! hej svej.

Eller så visar jag att jag är vuxen hemma genom att laga mat och tvätta min egen tvätt.. enda sen jag fick de där tvättkorgarna.

Jag planerar också mitt arbete och min ekonomi nått oerhört bra!! så nu har jag råd med biljetter till borlänge:D
jaja nu ska jag se på tv byebye!


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0