..och där försvann min röst..

Nu har jag vart duktig och social..
festen igår var väl sisådär kul.. mysig kanske men nja inte så jättekanonkul..
eller jo det var den ju också men ja.. jag åkte hem vid rätt tid iaf..

Idag då är jag istället jättetrött.
Somnade inte förrens 3 inatt och så var jag uppe igen vid 7.. fast hade ifs vaknat en gång vid 5 eftersom att min stereo gick igång då....
Sen vare att sticka in till staden och arbeta. Min röst var borta så det blev intressant det där att få barnen att lyssna på mig idag..
Efter jobbet då kl 13. var jag redan då slutkörd! Hade fått ta dubbelgrupp ung vid 12 tiden vilket jag absolut inte orkade igentligen men men vad gör man inte för att vara en snäll arbetskamrat.. Det var ju  en söt en som fråga också så ja, jag tog hans grupp också. Han skulle typ på någon balträning eller något sånt.
Men som sagt efter jobbet var det också tvunget för mig att skynda på lite hade dem sagt.. men ändå var det jag som fick vänta.. vääldigt länge.. så då han jag ju bli lite pömsig!! Inte bra..

Broder Konfimerades ju idag så det bidde att sitta och försöka vara trevlig inför släckt och vänner...hehe.. O som bus kusse #1 så måste jag även vara lite glader åt små kusinerna.. o ja jag lyckades väl.. men nu är jag ju ännu mer trött..

OCH MIN RÖST ÄR BORTA!!!!
nu kan jag inte prata längre!! så det här får väl bli min kommunication med omvärlden.. om det nu är någon som läser den här skite vill säga..
skulle inte tro det..
men aja kul att skriva iaf.
hej

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0