..okej?

Vad jobbigt det är när man vaknar upp och inser att man är jättehungrig MEN man orkar inte gå ner och äta med familjen. Utan vill äta frukost på egen hand.
Jag måste nog flytta hemifrån snart!


En annan sak som är lite skum är:
Innat hade jag en helmysko dröm om att jag var med i Saw ni vet filmen.
Men det mysko i det hela är att jag har aldrig i hela mitt liv sett en enda sawfilm! Jag har bara hört folk berätta om dem.
Så med tanke på den dröm jag nyss hade så har jag kommit fram till följande slutpunkt:
JAG SKA ALDRIG, ALDRIG SE EN ENDA SAWFILM!!!

iaf inte om min bästa vän förvandlas till en kanin under tiden och jag får massa pistolskott i benen.. fast jag blöder aldrig.
Nej gud den här drömmen var ju fruktansvärt konstig!

O nu hungrar jag snart ihjäl!
Kan dom där nere inte äta fortare så att jag får äta min frukost sen. I lugn o ro!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0