PARTY!!PARTY!!

Imorgon gott folk! då äre jag som kommer att festa natten lång..
eller ja iaf ända till kl 22.53 för sen måste jag sticka iväg till den fula bussen som tar mig hemmåt... urs!
Sen kommer min festliga stämmning förstöras genom ett arbete som suger ut mig all ork som finns!
 Men inget depp för det! NEJNEJ!!
FÖR IMORN SKA JAG HA DET JÄTTEROLIGT!!!
och dricka vin:D
btw... ni känner ingen som kan köpa lite cider åt mig??
tills imorn alltså?
men aja.. det får la duga med nåra ölburkar o en miniflaska vin..
sen till nästa fest!! då har jag antagligen inget jobb jag måste passa dagen efter så då ni!! då kommer jag festa några minuter(timmar) längre än vad jag kommer göra imorn!
och snart är det sommarlov..
GISSA VEM SOM DÅ SKA TILL PEACE AND LOVE!!!!!
precis ni läser just nu hennes inlägg. Och förstå att jag är happiest ever just nu!!!
WOHO!!
PARTEY!PARTEY!PARTEY!PARTEY!PARTEY!PARTEY!!!

PARTY!!!!!!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0