så underbart!

Helgen har varit väldigt härlig! Först var man ju ledig torsdag och fredag. Fast jag var ju då på kurs, så nu är jag en ungdomsledare!
sen på lördagen cyklade jag upp redan vid tio tiden och hjälpte farmor med att städa och att laga mat. Struntade i frukosten men whatever ville få det överstakat liksom.
Åkte in med 14.55 bussen för att träffa David och äta glass. Mums!!! Ludde kom dit han med. Det var länge sen man träffa han utanför skolan! O.o
Glassätandet slutade sen vid skylten där jag visade mina skills både på trummor, gitarr och bas.. det var la så där lyckat:P
Sen skulle visst alla sticka lite varsomhelst o jag for till johannaw:D vi skulle ju campa ikväll å jag hittade inte stället där vi skulle vara så det bidde att jag åkte buss med dem instead.
Innan jag hade åkt in hade jag bett pappa om att han skulle åka in med mina grejjor. Och det gjorde han:D SJälver skulle han ju sova i tinnis o vara vakt så att inte dyr utrustning blev stulen.
Så nån packning till kampingen hade inte jag men hjälp, det behövde dem andra. Oj vad mycket packning vi fick med oss:O
Kändes som om vi skulle vara borta i så där 1000 år istället för bara en natt.
okaj kanske inte 1000 år, mer kanske en vecka, vad vet jag?

När vi stog där och vänta kom det fram att vi tre tjejer som stog där hade alla haft sexdrömmar om Killen som var med..
(vart det krångligt att hänga med?)
Alltså, Jag, jahannaw och emelie hade alla haft sexdrömmar om Martin.
så nu var det ute i cyberrymden. Men nämn nån som inte haft en dröm om Martin!

Själver så fick man höra gång på gång att: Vilken snygg kropp du har!
Har nog börjat lyssna på det själv.. Känner mig iaf snyggare:p

Men kvällen blev väldigt mysig på bryggan i hjulsbro. Vi grillade och badade. eller ja i en annan ordning. vi bada först.
När det blev kyligare stack vi hem till linn istället. Där några badade näck vid 00.00 slaget. Det såg väldigt kallt ut!
Vid kvart över vart vi utslängda därifrån för att några skulle med en buss. Så vi som skulle campa gick tillbaka till tältet och efter ett tag kom david dit med efter att han skjutsat en av de som skulle till bussen på moppen.

Det roliga nu är att vi hade trott att det skulle vara många som sov över så vi hade satt upp två tält men vi blev bara fyra så vi sov i ett tält alla fyra:) men det gjorde inget! Det var ju bara mysigt eller?

Fast man vakna några gånger av att man sov i fotändan av tältet. Vi sov ju nämligen i en sluttning..

Men nu är iaf första doppet och första tältningen avklarat! Så nu äre bara att åka o bada när man har lust för det!!
Puss hej nu ska jag njuta av solen ett tag innan det är dags för mig att åka in till staden för min enda lektion.. Idrott.


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0