The Geek want The Hunk...

... och i slutet så får hon honom. Eller han henne det beror på vem som är huvudkaraktären. I den här filmen var det lite både och.
Jag såg nyss "Never been kissed". Den var som alla andra Amerikanska Kärleks Komedier. Men jaja en del är faktiskt bra. Och en del kollar man bara på för att det finns snygga killar i att kolla på. Men den här filmen har både och här med:O
Det gör det hela väldtigt intressant. Och filmen väldigt bra. Jag menar de har fått in nästan allt som gör att en film i den här genren väldigt bra. De brukar ju bli väldigt tråkiga annars men den jag kunde verkligen inte dra mig från att kolla på filmen. Jag har ju sätt början någon gång tidigare mendå var jag nog lite mer kvällstrött än vad jag är nu förtiden. Fast jag retar mig lite på att de visar en sån här bra film på en Söndags kväll!! Vilken tur för mig att jag har en ganska slapp morgon lektion imorn!!

OJ! jag kom på att jag nog verkligen borde sova nu!! Det är ju inte alls någon slapp lektion:O det är ju bara en vecka kvar innan projektet ska vara klart att jag har skrivit halva fakta delen!! Nu måste jag verkligen sätta fart!
Så God Natt!! (det behöver jag iallafall)
pussar skriver imorn igen!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0