Tröttis..

Räknade ut förut idag att jag bara sovit i 5 timmar i natt..
Och sen var det jätte tråkig dag. FY vad jag hatar körsång. Det är så tråkigt!!!
visst det kanske var kul i början och så men nu??
Nej urs!!
Vill bara sluta men måste läsa det i ett halvår till.
Sen slipper jag äntligen dessa tråkiga lektioner. JajaJA!!!!

o sen var det jobb... innan det stärkte jag mig med en takeawaykaffe. MUMMA!!
det gjorde så att jag orkade med hela eftermiddan. Det var nog bra att jag tog den annars hade jag nog somnat annars där och varit skit tjurig och allt... ska nog börja dra ner på kaffe drickande =/ Japp det måste jag nog. *hm*

Men nu kära läsare ska jag cykla upp till farfar och lämna lite bröd till han.
hej då! ses senare ikväll.


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0