Alla dessa beslut.

Sommarens beslut vad ska man lägga pengar på?
Tågluffandet kommer ju gå åt till en hel del pengar. 3000 till tågbiljetten och sen kanske ytterligare 2000 till att bo och äta och bla. shopping^^

O sen vill man ju nu gå på en festival igen.. kanske hultsfred. eller peac&love.
JAg har inte bestämmt mig en..

O sen äre valet till iv och valbara kurser. har 100 poäng på iv och 150 på valbara.

Tänk än så länge är att lägga 50p til psykologi B och 100p till Matte C Men sen är frågan. Ska 100p gå till italienska steg 3 eller ska jag ta mig en engelska c (hellst inte) eller cambrige engelska för att föbättra en del för studier utomlands och så.. Eller välja 75p till kontrabaslektion?

Dert är en stor fråga.. Men en större fråga är: Har ni det bra ikväll?

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0